Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J24i52ř92í 63P20o18k23o49r71n95ý 6981475408130

„nebetyčný cynismus, ruské pokrytectví“ - ano, tady chybí jeden výraz, který by dal těmto výrokům smysl a identitu, a tím je kdysi tak rozšířené slůvko v Evropě - "podlidé"...

0/0
14.8.2014 8:15

R13a58d62o24v56a97n 21F54r61n34k40a 8941348418977

Karma

0/−1
14.8.2014 6:32

K12a78r27e28l 71D54r73d32a 6774342477

Škoda slov pro rusofila... Že Vás to nekritické omíláni putinovské propagandy baví. Včera v ČT dáma z KGB, také se několikrát přeřekla ohledně zachraňovaného "národa". Co si tu "správnou" argumentaci v Moskvě a na Krymu nejprve doladit? :-P

  Sledují vyvražďování křesťanů, Jezídů a dalších menšin v Iráku. Jsou to otřesné zločiny proti lidskosti. Vatikán žádá pomoc. Svět začíná jednat. Jen rusofil to neopomene bagatelizovat. Také noty z Moskvy, co? Špinavost. Rv

+4/−2
14.8.2014 6:05
Foto

J82i86ř75í 62H52e68i47n15c14l 8857506894

Nadávat jinak smýšlejícím lidem umíte pěkně. Všimněte si, že já nikomu nenadávám, ani z něj nedělám agenta Washingtonu či Bruselu. Co se týká humanitární pomoci lidem na východní Ukrajině a lidem v muslimských zemích, tak tady zastávám názor, že je bližší košile než kabát. Zločiny proti lidskosti by si měli muslimové vyřešit mezi sebou, pokud vyvražďování a zotročování lidí vůbec za zločin považují. Země NATO by se do toho neměly plést. V rámci páchání celosvětového dobra toriž způsobily poslední dobou v mnoha muslimských státech jejich naprostý rozvrat a doplatilo na to nejvíce civilní obyvatelstvo.

+1/−3
14.8.2014 6:57

M28i78l69a90n 67R33a25d82e81k 3507686261811

schvalne to prekrucujete, Rusove nebyli ani pronasledovani natoz zabijeni, kdyz se objevili separatiste. V Ceskoslovensku sudetstin Nemci nebyli pronasledovani ani zabijeni a objevili se henleinovci. Ceskoslovenska armada MUSELA zareagovat, a ukrajinsky president MUSI  zareagovat.

Ale propaganda je propaganda ze?

+7/−1
14.8.2014 3:11

P29e67t58r 39K35u83č88e19r24a 4334777972819

Jak vite, ze tam umiraji jenom rusove?

+4/−2
13.8.2014 23:08

P70e57t29r 36B22r61o88d15s98k91ý 5836813635549

...... nejsem příznivcem analogií a hledání příměrů v historii se snahou objektivně vysvětlit příčiny a průběh ukrajinské krize. Ta situace k tomu společensky dozrála a nyní ponechám stranou jakou iniciativu v tomto směru projevilo US, EU, RUS, Mezinárodní orgnizace, institucem atd.atd. Fakterm zůstává, že se dnes v rámci "protiteroristického tažení" ukrajinských ozbrojených složek vraždí civilisti, to je bez debat, tak jako je bez debat, že je v oblasti na pohybu 3/4 milionu uprchlíků.  Současná politika Kyjeva s podporou Západu má zelenou, tak proč se jednou pro vždy nezbavit těchto "podlidí, ksindlu, Moskalů" ,- tzn. Ukrajinců rusky hovořících ?!?  Problémy, které Ukrajinu čekají v oblasti hospodářské, ekonomické, energetické i vojenské by nevyřešené a neřešené národnostní otázky brzdily a byly by věčným svárem mezi východem a západem země. 

...... vyhnat civilisty z oblasti a vraždit civilisty, aby ostatní šílení strachem uprchli je v rámci trvajících bojových operací ideální řešení, jak "vyčistit" prostor ....bohužel !

+6/−4
13.8.2014 22:30

K19a63r11e45l 16B46o70k 7491787551741

Měl byste vysvětlit zdroj z kterého čerpáte informace, že jsou cíleně vražděni civilisté. Pravda je,že při bojích někteří civilisté zahynou. Těch je všem soudným lidem líto. Ale jinak je Váš příspěvek snůškou nesmyslů.

+4/−2
13.8.2014 22:36

P59e65t11r 12B14r54o91d92s85k61ý 5666633545389

..... zdroj ?! .... domácí a zahraniční média !,- vážně jste dosud nezaregistroval, jakým způsobem probíhá "protiteroristická operace" a jaké taktice je podřízena? Armádní jednotky z bezpečné vzdálenosti masivně ostřelují osídlená města těžkou bojovou technikou a letectvo bombarduje civilní objekty, aniž by kdy zasáhlo ten správný cíl. Nepřítele nevidí, smaží to tam hlava nehlava. Pokud jste absolvoval VZS, pak je Vám známo, jakou ničivou sílu v zástavbě má dělostřelecký granát, tankový granát, raketomet atd.atd.  

(pokud dokážeme nazvat vožralýho šoféra, kterej autem na zastávce zmasakruje ženskou, VRAHEM !,- pak nemám problém to samé tvrdit o UA army složkách !

+2/0
14.8.2014 11:54

2172371765292

Kdopak tam začal s bojovými operacemi?

+2/0
13.8.2014 22:45

A75d74a56m 71S38t79a55v22a 5878707616201

" Odporný postoj novinářů ...": Nejodporněji se vyslovují ti čeští pravdoláskoví!

+5/−1
13.8.2014 22:15
Foto

J31i78ř72í 61H61e94i87n12c94l 8467916884

Pro pány Boka, Kindla, Hynka, Hamáčka a další mé kritiky. Ve svém článku jsem uvedl tato fakta: Na východě Ukrajiny je zabíjeno mnoho civilistů. Nejenže jim politici EU a USA nepošlou humanitarní pomoc, ale ani se jich nezastanou či neprotestují u ukrajinské vlády proti ostřelování měst z těžkých zbraní. Rusové těm lidem humanitární pomoc posílají. Je z uvedených fakt některé nepravdivé?

+7/−3
13.8.2014 22:10

J77i91ř52í 98K56i16n98d18l 2928297133807

Pro pana Heincla, podle mezinárodních pravidel a OSN humanitární pomoc se poskytuje na žádost té země, která o humanitární pomoc požádá a která i zároveń sdělí o jakou humanitární pomoc žádá. Ukrajina zatím o žádnou humanitární pomoc nepožádala. Humanitární pomoc se děje se to zásadně prostřednictvím Červeného kříže. Tak tomu bylo vždy na celém světě. K tomu se vyjádřila  ředitelka našeho Červeného kříže v českém tisku včera a řekla, že neexistuje, aby někdo naložil auto, letadlo a poslal jej do nějaké země jako humanitární pomoc, aniž by to projednal s Červeným křížem a zemí, kam pomoc směřuje.  Rusko tam pomoc posílá humanitární pomoc prostřednictvím armády a když už ji tam posílá, tak ne přes instituci, která je v Rusku a která je oprávněná organizovat poskytování humanitární pomoci. Celý demokratický svět protestuje proti tomu, že Rusko zbraněmi podporuje separatisty a posílá tam žoldáky.  Je to už jasné ?

+6/−6
13.8.2014 22:21
Foto

O27t87t36o 30Č56e90r66n30ý 3405745397862

Oproti ČK kyjevská vláda tvrdí, že tam humanitární krize není, tak proč by žádala o pomoc, že?

+10/−1
13.8.2014 22:45

K89a92r76e21l 49B73o34k 7381817661921

Pokud by se separatisti nestáhli do středu města a složili zbraně, neumírali by civilní obyvatelé. Navíc byl vytvořen koridor kudy mělo civilní obyvatelstvo z města odejít. Poskytování humanitární pomoci má svá mezinárodní pravidla, ale ty Vám vysvětlovat nebudu.

+9/−6
13.8.2014 22:24

J46i36t55k65a 80O71n52d27r12o75v91á 6433726683669

A co s tím ti civilové můžou jako dělat. Myslíte, že to jde jít za separatistou a říct mu, že má přestat s boji? Nebo jít za vojákem UK a říct mu, že má přestat on?

Je tam spousta civilistů, kteří mají nějaký názor, bud tíhnou k Rusku nebo k Ukrajině. To ale neznamená, že se zapojují do bojů nebo že můžou poroučet separatistům. Tohle jde mimo většinu civilistů kteří boj nechtěli, nechtějí a nepodporují, ale nemohou s tím dělat vůbec nic.

Ukrajina na ně kašle, EU a USA taky. Rusko veze pomoc, pro ně je to lepší než nic. Druhá věc je, že o to víc civilistů to myšlenkově potáhne k Rusku . Protože od něho přijde pomoc na rozdíl od EU.

Kdyby EU na ty civilisty nekašlala a hlavně jejich situaci nebagatelizovala, protože se jim to nehodí do krámu, mohla humanitární pomoc zorganizovat EU.

+7/−2
13.8.2014 22:55

2552131795702

Jak chcete posílat nějakou pomoc do oblasti, kterou ovládají ruští a čečenští žoldáci? Komu by se ta pomoc asi tak dostala do rukou?

+4/−4
13.8.2014 23:11
Foto

O57t12t61o 64Č19e62r39n87ý 3685285937742

Oni se o to ani nepokusili.

+5/−1
13.8.2014 23:13

2972601935892

Ti civilové nemůžou dělat celkem nic. Ti separatisti s tím mohou něco dělat  - přestat brát ty civilisty jako živé štíty.

+5/−3
13.8.2014 23:12

J93i11t34k85a 58O87n57d37r21o97v58á 6143526823289

Myslím, že pomoc by se k těm lidem mohla dostat. Nezdá se, že by separatisté toužili po tom civilisty vyhladovět, ale záleží i na UA, jestli se pomoc k civilistům dostane:

http://zpravy.aktualne.cz/zahranici/doneck-pripomina-valecny-stalingrad-svedectvi/r~4b03e01a222c11e4bce90025900fea04/

0/−1
13.8.2014 23:28

J30a57r21a 19R89a83n71k 1451126519821

Separatiste nepovolili ani holandskym a mezinarodnim forensickym odbornikum na misto katastrofy, takze co je to najednou za nesmysly?

0/0
14.8.2014 6:54

T82o97m18á11š 92H82y77n77e71k 2546788938228

Na východě Ukrajiny se pár lidí(rusky mluvících nebo i Rusů)rozhodlo odtrhnout od Ukrajiny.Vzali zbraně do ruky a šli bojovat za nezávislost.A já to otočím.Představte si, že by totéž provedli Sudetáci?A Československá armáda by šla tyto vášně zklidnit a oni by se schovávali ve městech.Válka je svinstvo,vždy to odserou civilisti.Cílem úspěšné války je obklíčit nepřítele a odříznout ho od zásobování.Jakákoliv humanitární pomoc akorát prodlouží tento konflikt.Nemluvme o spravedlnosti pokud obě strany mají zbraně.

+2/−2
13.8.2014 23:55
Foto

J69a54r34o53m20í14r 34H45l85u98b72e26k 2866510134161

Kdo a co je současná EU? Svoboda, rovné příležitosti, zkušenosti předků a pud sebezáchovy se již vytratily. Zůstává hra na demokracii, která již demokracií není, začíná být diktatůrou lůzy. Já bych Ukrajince k Židům 30 a 40 let nepřirovnával. Jedná se, zatím, jen o bojkot lidí, kteří pomoc potřebují, jelikož jsou na straně vytvořeného nepřítele sloužícího k odklonění zájmu obyvatel od vnitřních problémů EU.

+4/−1
13.8.2014 22:05

Z32d64e32n43ě74k 14B58á29r19t15a 6754357739204

Co Rusové v Charkově, jak vysvětlíte proč tam nikdo neumírá.Asi to bude tím, že tam nemají žádné ruské teroristické skupiny....

+6/−1
13.8.2014 22:03
Foto

J73i51ř63í 97H48e45i59n27c35l 8977266474

Jestlipak už bylo vyšetřeno zabití dvou ruskojazyčných demonstrantů v Charkově v noci z 14. na 15. 3. 2014? Těžko. Pravý sektor nepodléhá zákonům. Viz http://heincl.blog.idnes.cz/c/401259/Zprava-Ministerstva-vnitra-Ukrajiny-o-udalostech-v-Charkove.html

+4/0
13.8.2014 22:29

Z96d97e44n84ě15k 41B73á71r49t88a 6554597479644

Dva mrtví za půl roku, to je opravdu srovnatelné s genocidou židů....

+1/−2
13.8.2014 22:35
Foto

J94i15ř43í 15H37e97i70n74c35l 8317616884

Jistě, jen dva mrtví. Navíc je známa totožnost členů Pravého sektoru, z jejichž řad výstřely vyšly. Ale proč to vyšetřovat, když se jedná o nějaké ničemné Moskaly a navíc jen dva. Jen kdyby vám někdo zastřelil kamaráda nebo příbuzného, to by byl rozdíl, co?

+3/0
13.8.2014 23:54

Z12d67e55n14ě39k 33B27á36r17t60a 6834347989444

Kdybych byl obyvatel Rigy, strašně by mě štvalo,že po světě pobíhá člověk,který je zodpovědný za masakr při demonstraci v roce 1991.Ano, je to ten skvělý podněsterský generál a jeden z vůdců ruských separatistů na Ukrajině.Mnoho zla zůstává bohužel nepotrestánu...

+3/0
14.8.2014 5:47

K61a12r69e83l 94B14o59k 7831497531831

Hitlerovská polika skutečně měla ve svém programu likvidaci židů, rómů i slovanů, ale srovnání s událostmi, které se odehrávají na východní Ukrajině je krajně nesmyslné a nevhodné člověka, který údajně se zajíma o historii. I Československo zasáhlo proti Němcům v sudetech, když sudečtí němci násilím počali vystěhovávat Československé občany a přepádávat je i střílet. Československá vojska se stáhla až po podepsání Mnichovské dohody. Situace na východní Ukrajině je podobná. Ukrajina hájí svoji územní celistvost a že se separatisti schovávají mezi normálním obyvatelstvem je zrůdnost. Je mně velice líto civilních obyvatel, kteří v důsledku bojů zahynuli. ale není vina na separistech podporovaných Putinovským Ruskem? Protože také se zajímám o historii tak Vím, že je bratrovražedný boj, který zaseje nenávist mezi těmito bratry na celá desetiletí.

+10/−4
13.8.2014 21:22

J29i69ř27í 75K31i72n22d32l 2268387153257

Pane Boku, naprosto souhlasím, ale je dost důkazů, kteří svědčí o tom, že ruské obyvatelstvo na východní Ukrajině se těch bojů zúčastnuje v minimálním množství. Jedna se o žodáky, kteří tam přicházejí z Ruska a také je dost důkazů, že je Rusko podporuje od zbraní až po oblečení.  Také je zde dost důkazů, že nejde o samostnost nějaké oblasti na východě Ukrajiny, ale o Ukrajinu celou.

+6/−6
13.8.2014 21:28
Foto

O45t59t32o 42Č20e57r44n30ý 3185155927462

Co oddíly NG, které se nepodvolují armádnímu velení U armády? To jsou regulérní oddíly?

+4/−1
13.8.2014 22:47
Foto

M67a15r50e35k 57Č38e28r28n11ý 3307191628987

Je to jen další část lidské povahy, hold ve světě jsou lidé kteří mají rádi moc a a bohatství, a přesně takoví lidé neřeší lidské životy, neboť na válce která pravděpodobně v blízké budoucnosti nastane, vydělá neskutečně velké množství peněz.

+6/−1
13.8.2014 21:17

J59i84ř87í 71K12i82n15d55l 2868337343727

Nějak nerozumím větě " Stejně bezcenný národ jako Židé před 2. světovou válkou je nalezen a je nutné jej obětovat pro celosvětové dobro" Můžete ji blíže vysvětlit ?

+3/−1
13.8.2014 21:06
Foto

J70i49ř35í 14H33e74i23n76c80l 8177266314

Mám na mysli ruskojazyčné obyvatele Donbasu.

+3/−2
13.8.2014 21:09

J85i73ř86í 20K86i23n25d49l 2688437593727

Pokud vím, tak ruskojazyčné obyvatelstvo nebylo nalezeno o něm  se ví.

+2/−3
13.8.2014 21:15
Foto

J56i57ř16í 32H86e90i80n80c25l 8627866874

Co vám na takový nesmysl mám odpovědět? Nic rozumného se nedá vymyslet. Jinak vám vyslovuji uznání, že máte soucit s ostřelovanými civilisty žijícími zhusta bez elektřiny a vody ve sklepech. Dokážete si představit, že by se to týkalo vás a vaší rodiny?

+10/−1
13.8.2014 21:24

J91i23ř77í 55K95i84n27d51l 2688657843387

Máte nějaký návrh jak země má uhájit celistvost svého území proti někomu, kdo se snaží část té země odtrhnout. Nehledě k tomu, že v Luhanské oblasti, podle sčítání z roku 2011 žije 39 procent Rusů, v Doněcké oblasti 38 procent Rusů a v Charkovské oblasti žije 26 procent Rusů. Stačí tak málo. Přestat podporovat separatisty a nebudou žádní mrtví civilisté. Na tom vše, co se na Ukrajině děje, má nezpochybnitelnou vinu Putin a Rusko.

+7/−9
13.8.2014 21:32

J94a93n 67K72r18a83u13s 5373888625578

Není nad pravou demagogii amerického stylu, že????

KDE jste sbalil údaje o procentech ruskojazyčných obyvatel??? Z ukijské statistiky???? Oni ukijci někdy v poslední době vyhlásili něco pravdivého??? Můžete to ukázat???

+8/−3
13.8.2014 21:47
Foto

J74a67r90o89m89í36r 44P16e33t85ř97í28k 6734451699538

Pane Kindle Vy jste zřejmě obyvatelem Marsu, když nejste schopný pochopit o co jde na Ukrajině.

Jedna třetina Ukrajiny byla naší západní demokracií vyhlášena za teroristy, kterou je potřeba vyhladit, protože nechtějí skákat podle toho jak USA budou pískat. Co na tom, že jde o miliony lidí.

Začínáme se chovat jako nacistické Německo.

+7/−6
13.8.2014 21:49

J82i25ř17í 13K90i72n76d36l 2928327173717

Pane Petříku vy jste neuvěřitelný demagog, to chcete trvdit, že cca. 28 procent obyvatel jsou teroristi podle USA. Protože jedna třetina obyvatel Ukrajiny je 28 procent.  Takže je jich víc než ruských obyvatel, kterých je 17, 3 procenta. Můžete mně sdělit, kde jsto to vycucal. Už vidím, jak se na Ukrajině z příkazu USA vraždí 28 procent obyvatel Ukrajiny.  Vy jste USA a Eu posedlý, to už se rovná pomalu duševní nemoci.

+3/−3
13.8.2014 22:29

J40i58ř59í 97Ř38e64z12n86í14k 4942372253335

referendum

0/0
13.8.2014 23:23

T59o61m51á96š 74H93y37n48e40k 2306218818588

Ukrajinci provádějí to co my,odsun.A zatím to vypadá,že přitom zabijou mnohem mín Rusů,než zemřelo sudetáků.Chtěli jste do Říše?.Chtěli.Nemůže-li hora k Mohamedovi musí Mohamed k hoře;-D.

+2/−5
13.8.2014 21:00
Foto

J66i12ř90í 64H95e66i28n72c74l 8737366984

Co má váš příspěvek společného s humanitární pomocí pro bezbranné civilisty?

+7/−1
13.8.2014 21:08

J89a18n 42C81h48r86á87s90t79e41k 7216341382273

Nic. Je to nechutný cynismus, bez souvislosti s dnešní Ukrajinou.

+6/−5
13.8.2014 21:10

J38i79ř33í 10K38i47n26d78l 2978107953497

Nikdo ruské obyvatelstvo z Ukrajiny nevyhazuje, nehledě k tomu, že v místě bojů  v Luhanské oblasti, podle sčítání z roku 2011 žije 39 procent Rusů, v Doněcké oblasti 38 procent Rusů a v Charkovské oblasti žije 26 procent Rusů. Tedy méne než u nás Sudetských Němců. Co získají útěkem do Ruska. Nic. Je to stejně zkorupovaná země jako Ukrajina, jenom tam je méně demokracie než Ukrajině. Tam by jim dal Putin demonstraci. Zatočil by s nimi pěkně po bolševicku.

+4/−6
13.8.2014 21:12

M97i69r96o60s83l86a25v 96K84o84n93e65č90n42ý 7330890773340

No tak pane Kindl mluvit v souvislosti s Ukrajinou o demokracii je poměrně troufalé.

+7/−2
13.8.2014 21:30

J89i65ř35í 78K38i47n48d74l 2458887823207

Ano to máte pravdu, ale té demokracie je tam víc nežv  Rusku. Pokud to nestraně posuzujete. Ukrajina má snahu být v EU a tak si tam na obyvatelstvo tolik nedovolí jako v Rusku.

+4/−5
13.8.2014 21:35

M20i42r85o98s87l27a93v 29K56o34n19e41č41n53ý 7840670183950

Snahu být v EU má sice současné vedení,ale to se dostalo k moci naprosto nedemokraticky navzdory minimálně poloviny země.

+5/−1
13.8.2014 21:43

J23i35ř10í 73K19i39n23d29l 2418587213197

Volby na Ukrajině byly demokratické o proti volbám na Krymu. Demonstrace na Majdanu byly asi proč ?  Takže když do EU nás volila ani ne polovina obyvatel Čech, tak jsou podle vás neplatné ?;-D;-D

+2/−2
13.8.2014 22:41
Foto

O51t35t24o 73Č74e61r78n91ý 3535165957582

Copak si na obyvatelstvo dovolují v RF?

+3/−1
13.8.2014 22:49



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.