Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pane, nejsem ani politik, ani odborník v ochraně hranic. Já jen vidím, co se děje a vidím zoufalou neschopnost politiků, kteří nejenže nic proti přicházející zhoubě nečiní, ale oni ji vítají. A jako občan mám právo kritizovat stav, který se mi nelíbí a jistě nemám povinnost navrhovat konkrétní opatření k nápravě takového stavu. To kdysi vyžadovali komunisté od svých oponentů a říkali tomu konstruktivní kritika. Nicméně jste mě inspiroval a jako první krok bych navrhnul okamžitě vypsat referendum nebo alespoň reprezentativní průzkum veřejného mínění, aby bylo jasné, kolik lidí si muslimskou imigraci přeje. Pokud by jasná většina občanů byla proti imigraci, pak by se tímto názorem vládnoucí politici měli řídit, nebo odstoupit a vypsat nové volby.

0 0
možnosti
Foto

Odpověď patří panu Zajickovi.

0 0
možnosti

Blogere Heincle, navrhnete neschopnym evropskym politikum, jak zastavit priliv imigrantu ze stredniho vychodu a severu Afriky. Delate na me dojem, ze vite jak.

0 0
možnosti

Velmi vydařený blog, pane. Souhlasím s každým písmenem. Jasná karma!!!

2 0
možnosti
Foto

Děkuji za uznání. Já kvůli nedostatku času píšu jen zřídka. Ale když vidím, co předvádí tzv. politická elita EU a ČR, tak už jsem to nemohl vydržet.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS